۱۳۹۱ خرداد ۸, دوشنبه

اگر او فوتبالیست بود...


تا به حال عکس این دانشمند جوان و نابغه کشور را دیده اید؟! جوانی که با همه دردها و مشکلات جسمانی تا آخرین لحظات زندگی خود دست از کسب علم و دانش بر نداشت و مدال های افتخار را یکی پس از دیگری به گردن آویخت...
" محمد شیرعلی شهرضا " که از دانشجویان ممتاز دانشگاه صنعتی شریف و متولد سال 1365 بود!
دانشجوی نابغه دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شریف که دانشجوی نمونه کشوری سال 86، دارنده رتبه اول جشنواره جوان خوارزمی در سال 85 و پژوهشگر ممتاز انجمن رمز ایران بود!
در طول دوره کارشناسی خود موفق به ارایه 80 مقاله علمی در کنفرانس‌های بین‌المللی شد و 13 مقاله چاپ شده در مجلات معتبر علمی پژوهشی داشت و یک اختراع ثبت شده نیز از خود به جا گذاشت!
او در سال 1385 به عنوان پژوهشگر جوان ممتاز انجمن رمز ایران در مقطع کارشناسی برگزیده شد و در دومین کنفرانس بین‌المللی ایکتا 2006 (ICTTA 2006) به عنوان جوانترین محقق انتخاب شد و همچنین در یازهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن کامپیوتر ایران (CSICC2006) به عنوان جوانترین محقق برگزیده شد!
این دانشجوی فقید یک کتاب با عنوان " آموزش الگوریتم ها " تالیف کرد؛ وی همچنین 2 بخش دایره المعارف Encyclopedia of Mobile Computing &Commerce  و نیز کتابHandbook of on secure Multimedia Distribution را نوشته است!
زمینه های تحقیقاتی مورد علاقه وی نهان نگاری اطلاعات، برنامه نویسی تلفن همراه و سیستمهای تفکیک کاربران انسانی از ماشین بود.
وی چندی پیش بر اثر ناراحتی ستون فقرات درگذشت...

پاورقی: اگر او فوتبالیست یا هنرپیشه بود یقینا همه می شناختنش، اما... بگذریم...

روحش شاد و یادش گرامی باد

۱ نظر:

  1. واقعا چه زندگی پرکیفیتی , کوتاه اما پربار . روحش شاد. کاش قدر امثال او را بدانند. هم ما هم انها که باید بدانند

    پاسخحذف

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام