۱۳۹۱ خرداد ۴, پنجشنبه

نیروی انتظامی و حماسه ای دیگر...


این مردان قدر قدرت ایستاده به نظم را که می بینید بوی باروت و دود و خون نمی دهند، بلکه از برخی از آنها بوی خوش ادکلن به مشام می رسد و عینک ریبن البته از نوع چینی به چشم دارند!!
همیشه فکر می کنم که وقتی قاچاق و تجارت مواد مخدر بر سر هر کوی و برزنی همواره در جریان است و کالای قاچاق 90 درصد کالاهای موجود در کشور را در برخی از صنوف مانند پوشاک با یک سیستم واردات و توزیع منظم و البته بدون دخالت دست (!) در جریان است چرا به وقت مثلا مبارزه با بدحجابی این همه نیروی خوش تیپ در خیابانها ظاهر می شوند!! زن و بچه می گیرند و البته بدون دخالت دست (!) آنها را ادب می کنند و پس از آنکه حجاب همه درست شد از تعدادشان به میزان قابل توجه کاسته می شود!!
و باز از خود می پرسم که نتیجه این همه مجاهدت که نه مردم از دیدن این صحنه ها خوشنودند و نه مسئولان که به کرات گفته اند، چیست و کجاست و چرا قابل مشاهده نیست...!
مثلا پس از عملیات راپل و جمع آوری تجهیزات ماهواره ای، آیا استفاده از شبکه های ماهواره ای کم شد؟!
آمار دولتی که قابل اطمینان نیست؛ همه حتی مجلس هم می گوید که این آمارها غلط است! در محله ما که پس از جمع آوری، همه سیستم جدید گذاشتند و نصاب هم بسیار شاکر بود و به جان همه، از مردم و مسئولان دعا می کرد!!
راستش را بخواهید اصلا من در اطرافم خانه بی ماهواره سراغ ندارم!!
اگر هم این به اصطلاح بد حجابان، حجاب از سر نمی اندازند و اوضاع بدتر از این نمی شود، به دلیل خجالت از خود مردم است و قانون نانوشته رعایت می کنند، نه ترس از بگیر و ببند...!
مثلا همه به چشم خود دیده ایم که یک بی حجاب را سوار خودروی گشت می کنند، اما کمتر کسی دیده است که یک فروشنده مواد مخدر را سوار ماشین نیروی انتظامی بکنند! شاید آنها را شبها می گیرند، اما به گمان من در حال حاضر تعداد معتادان و فروشندگان قاچاق مواد مخدر از تعداد بی حجابان در جامعه بیشتر است!! پس باید دیده باشیم...!
ارازل و اوباش را هم که نیروهای ویژه با آن شکل و شمایل ترسناکشان می آیند و می گیرند و آفتابه به گردن در شهر می چرخانند و کلی هم عکس و فیلم می گیرند تا مردک ارازل ادب شود و نیروی محترم هم یک قمپزی در کرده باشد، اما آنکه هزاران میلیارد دزیده است هنوز می گویند " م.خ " یا " د.ف " که آبرویش نرود!! صورت بنده خدا را هم شطرنجی می کنند و البته خود او هم همواره می گوید اشتباه شده است و او در حال خیرات بوده است و منشاء پول هم در این حالت زیاد مهم نیست!!
و البته سیستم گزینش محترم هم که همه در مقطعی از زندگی با آن سر و کار داشته ایم فعلا سایلنت شده است و چیزی نمی گوید که به قول بایرام در فیلم اخراجیها، در برخی موارد به جای گزینش " گوزینه " کرده است! وگرنه این همه بخور بخور کجا و ما کجا...!
حتی صدای رحیم پور ازغدی منفور هم که معمولا فقط ستایش می کند هم در آمد و گفت:
طبق قانون خلاف است کسی که تابعیت دوگانه دارد بشود رئیس بزرگترین بانک این مملکت!! اصلا یک نفر درست بررسی نکرد این فرد دو تا تابعیت دارد یا نه و میلیارد میلیارد پول ملت رو می دهند دست یک همچین آدمی...! باید عذرخواهی کنی و بگی غلط کردم!!
اما به نظر من نیروی انتظامی وظیفه اش را انجام می دهد! خوب چه کند؟! وظیفه او مبارزه با بی قانونی است...! حال اگر مردم دوباره دیش ماهواره می گذارند و بی حجاب می شوند باید پای لرز برخورد سربازان گمنام هم بنشینند!!
به نظر نگارنده برخورد با یک معتاد اصلا به نیروی انتظامی ربطی ندارد! چرا که همه می دانند که مثلا یکی از دلایل گرایش جوانان به اعتیاد بیکاری است؛ خوب به نیروی انتظامی چه ربطی دارد این بیکاری و آن سن ازدواج و آن صدا و سیمای بی ربط به روزگار و آن مرز بی صاحبی که بنده یک سکه طلا نتوانستم با خود ببرم اما یخچال ساید بای ساید در رنگها و طرحهای مختلف و LED های شونصد اینچ و ... رد می شود و همین طور آن لباسهای مبتذل (!) بیشمار و...
یا اگر این بچه گور به گور شده بی حجاب با یک کیلو مواد آرایشی مالیده بر صورت که 20 تا 25 سال بیشتر هم ندارد مگر در همین سیستم آموزشی خودمان دیپلم و لیسانس نشده است؟! مگر هزار بار این سیستم آموزشی لعنتی را پائین و بالا و نظام قدیم و جدید و پیش از قدیم و پس از قدیم و ... و در آن انقلاب فرهنگی نکرده ایم؟!
البته خوب به قول مدیر سابق بانک صادرات، سیستم بانکی اشکال دارد و به همین دلیل هر کس می تواند آنجا اختلاس کند!! یعنی ما این سیستم بانکی غربی مبتنی بر ربا را نه تنها نتوانستیم اسلامی کنیم که غربی آنرا هم به گند کشیدیم!!
نیروی انتظامی که نمی تواند اینها را بهانه کند و از وظایف اصلی و خطیر خودش نظیر مبارزه با بدحجابی چشم پوشی کند و برود سراغ گرفتن قاچاقچی مواد مخدر و قاتلان زنجیره ای و دزد و کلاهبردار و...
من وقتی شروع به نوشتن کردم خواستم مطالبی در رابطه با کارهای بیهوده نیروی انتظامی بنویسم، اما تا اینجای مطلب به این نتیجه رسیدم که بندگان خدا واقعا در حال انجام وظیفه هستند به خدا...!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام