۱۳۹۰ اسفند ۲۸, یکشنبه

حکایت رئیس جدید دانشگاه آزاد و مدرک دکترایش!!


در یک ماه اخیر جنجال هایی بر سر انتخاب رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی بین گروه آقای هاشمی رفسنجانی و رئیس دولت مهرورز (!) شکل گرفت که البته این چالش از سال 1384 و پس از اینکه رئیس دولت خدمتگزار (!) به راس هرم قوه مجریه رسید، آغاز شده و تاکنون نیز ادامه داشته است!
فارغ از هر گونه کشمکش سیاسی بین طیف های مختلف و اینکه آن گروه بر حق است یا این، که خود قصه هزار و یک شب است همه ایران بهتر از نگارنده، به آن واقفند! اما در حالی فرهاد دانشجو (برادر کوچکتر کامران دانشجو، معاون سیاسی وزیر کشور و رئيس ستاد انتخابات کل کشور در سال ۸۸ و وزیر علوم فعلی) به ریاست دانشگاه آزاد انتصاب شد که ایشان در رزومه اش در وبسایت دانشگاه تربیت مدرس مدعی شده بود که از دانشگاه Westminster انگلستان مدرک دکترا گرفته است!!
تا اینجای کار هیچ مشکلی وجود نداشته و البته بسیار هم جای تحسین و آفرین دارد، اما نکته جالب و صد البته تاسف برانگیز داستان اینکه ایشان حتی اسم این دانشگاه را هم در رزومه شان به غلط نوشته است!! یعنی ایشان اسم دانشگاهی را که در آن تحصیل می کرده را  درست به خاطر ندارد!! اینجاست که باید گفت:
عجب...!
از شما چه پنهان زمانی که چشمم به رزومه پربار جناب دکتر (!) فرهاد دانشجو افتاد و چنین سوتی نابخشودنی ای را دیدم نمی دانم چرا به ناگاه به یاد یکی از نخبگان دانشگاه آکسفورد، مرحوم پروفسور دکتر کردان رحمت الله علیه افتادم و دیدگانم از اشک لبریز شد...!
البته لازم به ذکر است که ایشان مدعی شده اند که بعد از اخراج از انگلیس، تیم ویژه ای از این دانشگاه به یونان آمده و به ایشان مدرک دکترا داده است!! جلل الخالق...


پاورقی: موضوع به این روشنی پاورقی نمی خواد دیگه داداش!! تو این دیار همه دارند ما رو اسکول می کنند و نفت رو سر می کشند، این بابا هم روش!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام