۱۳۹۰ اسفند ۲۶, جمعه

زمانی که عقل جای خود را به زور بدهد...!

۱ نظر:

  1. در جواب به پاسخ شمابه من در پست
    *زندگی از نگاه اسکندر مقدونی!*

    راستش من تقریبا هر روز به وب شما سر میزنم و از خواندن تفسیرها و عکسهای انتخابی توسط شما،
    به اندازه زیادی لذت میبرم و در ۹۹ درصد با شما همفکر هستم. پوزش میخواهم که با گفتن آن مورد
    این حس ایجاد شد که من فقط قصد انتقاد و یا همانطور که خودتان گفتید، دیدن نیمه خالی استکان را دارم.
    راستش همه ما ایرانی ها که بر خلاف دیگرانی که زیاد و زیاد هستند، حس عربی نداریم، خواسته و یا ناخواسته،
    یک جوری دیگر *شرطی* شدیم. یعنی از بس که یک بی فرهنگی، دروغ ها و سیستم عقب افتاده تازیان رو
    تحمل کردیم یا از جانب دیگران به خودمان نسبت داده شده دیدیم، همانند بچه ای که مادرش را گم کرده،
    به دنبال یک شرایط و جایگاهی هستیم که بگوییم *ما* اینگونه نبودیم و نیستیم.
    در آن مطلب بسیار افتخار آمیز و آموزنده هم، به همان دلیلی که الان خدمتتان گفتم، آن نام عربی که در آن زمان اصلا نمیتوانسته در سرزمین پارس وجود داشته باشد، همانند پتکی بر سر من فرود آمد و دلیلی شد که آنرا بیان کنم.
    امیدوارم که سبب رنجش خاطر شما نشده باشم. باز هم سپاسگزارم بخاطر وب با محتوا و سرگرم کننده شما.
    سلامت باشید.

    پاسخحذف

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام