۱۳۹۰ اسفند ۸, دوشنبه

جواب کوتاه گلشیفته به سلحشور...

همانطور که می دانید و پیشتر هم در رسانه های مختلف و نیز در همین وبلاگ بیان شد، فرج الله سلحشور سخنان سخیفی در مورد آنجلینا جولی و نیز تعدادی از هنرپیشه های زن ایران بیان کرد که با عکس العمل هایی نیز روبرو شد!
این بار این استاد جهانی سینما (!) و از نزدیکان بیت پاک و معزز، دهان گشاد خود را به زحمت انداخته و در مورد گلشیفته فراهانی اظهار فضل کرده است!
اظهار فضلی که با پاسخ کوتاه و دندان شکن گلشیفته همراه بود!
ابتدا سخنان سخیف آق فرج را بخوانیم و سپس پاسخ کوتاه و بسیار نغز گلشیفته را از نظر بگذرانیم...

فرج الله سلحشور در مصاحبه با رجانیوز درباره رفتار گلشیفته فراهانی گفته است:
من از این اتفاق اصلا تعجب نمی کنم! من از اینکه یک زن بازیگر ایران در خارج از کشور ناهنجار و عریان، بازی کند خیلی تعجب نمی کنم؛ چون که سینما تعریفش همين است! سینما برای عیاشی ساخته شده است؛ برای اینکه ابزاری برای مبارزه با فرهنگ ها و اعتقاد ملتها و حیا و حجاب و ایمان و پوشش شود! حالا هر ملتی كه می خواهد باشد! نقش سینما این است و در حقیقت، این خانم یکی از آن کسانی است كه این تئوری برخاسته از صهیونیسم را عملی کرده است!
من از این خیلی تعجب نمی کنم، ولی یک چیز برای من تعجب آور است که یک انسان مومن این مسائل را ببیند و سکوت کند! این سکوت یک انسان مومن در برابر فحشا و منکر خیلی عجیب تر از آن عمل است! آن فرد خودش را نشان داده است، اما آیا مومنین ما - زبانم لال - با سکوت خود دارند خودشان را نشان می‌دهند؟!
آیا مومنین ما دروغ می گویند؟!
آیا مسئولین جمهوری اسلامی و نمایندگان مجلس ما طرفدار و پایبند به حیا، ایمان و حجاب نیستند که سکوت می کنند و چیزی نمی گویند؟!
من از گلشیفته فراهانی و پدرش که یک زمانی از توده های معروف بوده است تعجبی ندارم! حتی از بسیاری از بازیگران سینماهم که پاک بودند و به عنوان زنهای خوبی در سینما مشهور بودند اما الان آلوده و بدنام شده اند تعجب نمی کنم، چون سینما ماهیتش این است؛ اما ماهیت مومن چیست؟ ماهیت علما و بزرگان دین چیست؟ آنها هم ماهیتشان این است که در برابر فحشا و منکرات و کثافت کاری‌های سینما در جامعه امروز ما سکوت کنند؟! این برای من عجیب تر است!
من اصلا انتظار ندارم که سینماگران بيايند اعتراض كنند كه چرا خانم گلشیفته فراهانی اینطور رفتار کرده است؛ چون سینماگرها دو گروه هستند... یا خودشان مثل خانم گلشیفته فراهانی هستند و تصاویرشان را در این سایتها می بینیم، یا مخالف هستند اما آن ایمان یا آن شهامتی را ندارند که از حیثیت و غیرت و ناموس خودشان دفاع کنند و با جریان موجود همسو شده اند! باید از آنها سوال کرد که چطور وقتی سلحشور گفت سینمای ما به سمت فحشا و آلودگی گرایش دارد، همه صدایشان در آمد و باغیرت شدند، ولی الان که یک زن ناجور آبروی ما را در  دنیا می برد هیچ صدایتان در نمی آید و همه سکوت می کنید؟!
اگر ما خدای ناکرده با این حرکات و فحشا همراه نیستیم، چرا سکوت می كنيم؟!
و اما پاسخ کوتاه گلشیفته به سلحشور!

سلام آقای فرج الله سلحشور

من گناه کردم؛ مردم بدن برهنه من را دیدند، ولی هنوز دوستم دارند! تو که حضرت ایوب هم شدی ولی همه ازت متنفرند!می دانی چرا؟!
چون من چیزی برای پنهان کردن ندارم، اما تو زیر پوستت یک شهر ریا پنهان کرده ای...!

" گلشیفته فراهانی "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام