۱۳۹۰ بهمن ۲۹, شنبه

ریاکاری در اندازه توهین به شعور یک ملت...!

همانطور که می دانید چندی پیش پسر ارشد جناب آقای سردار دکتر پروفسور استاد محسن رضایی در هتلی در دبی از دنیا رفت! در تمام تصاویری که خبرگزاری ها و سایت ها از مراسم ختم و حواشی این اتفاق منتشر کردند تصویر زیر که به ظاهر تصویر ساده ای به نظر می رسد حاوی مضامین و نکات مضحک و عوام فریبانه ای می باشد که دیگر مدتهاست تاریخ انقضای آن سر آمده است!


در این تصویر، آقای حائری برای عرض تسلیت به منزل آقای محسن رضایی تشریف برده اند که به واقع نهایت ریاکاری در این عکس دیده می شود! پذیرایی از میهمان در اتاقی که خالی از همه چیز است و منتشرکردن این عکس در سایت جناب رضایی برای اینکه مثلا نشان دهند که آقای رضایی زندگی بسیار زاهدانه ای دارند!!
ما نمی دانیم که دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرمانده کل اسبق سپاه پاسداران، مافیای کنونی سیگار و دخانیات ایران و... و هزار و یک عنوان دیگر، مبل و میز و صندلی که هیچ، آیا حتی پول خرید یک فرش، آن هم از نوع ماشینی را نیز نداشتند و به همراه میهمان خویش بر روی قطعه ای از موکت جلوس فرموده اند؟! هر چند از شکل و شمایل همان موکت به ظاهر ساده اتاق هم می شود حدس زد که چندان هم ارزان قیمت و بنجل نیست!
ما نمی دانیم که در منزل ایشان حتی یک پشتی اضافی هم پیدا نمی شود که پشت سر خودشان بگذارند و لابد آن پشتی هم که برای آقای حائری گذاشتند از همسایه بغل دستی قرض گرفتند تا آبروداری شود!!
با تمام این اوصاف باز هم ما نمی دانیم که در خانه این انسان زاهد و پرهیزکار (!) که یک دست مبل برای نشستن و یا حتی یک تخته فرش ماشینی هم پیدا نمی شود، چگونه است که ظروف پذیرایی شیرینی و قند از کریستال لوکس و گرانقیمت می باشد!! شاید هم چدن و یا ملامین است و چشمان نگارنده، کور است و ضعیف می بیند!!
ما کماکان نمی دانیم که صاحبخانه ای که اینقدر زاهد و پرهیزکار است، چگونه است که توانایی خرید تجهیزات ماهواره ای را دارد و از بخت بد یادش رفته است کابل شبکه ماهواره ای را در گوشه اتاق (!) مستتر کند تا ریاکاری شان کامل شود!!
از همه این نمایش ها و فریبکاری های کثیف گذشته، ما باز هم نمی دانیم که زهد و پرهیزکاری ایشان را باور کنیم یا اجاره ماهانه هتل پسر درگذشته ایشان در دبی را که طبق گفته خودشان " نه میلیون تومان " در ماه بوده است!!
ما خیلی چیزهای دیگر را هم نمی دانیم، چرا که دانستن در این دیار جرم است و مستوجب عذابی بس الیم...
راستی آن 3000 میلیارد تومان اختلاس چه شد؟!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام