۱۳۹۰ دی ۱۸, یکشنبه

عذرخواهی فدراسیون والیبال!!

چندی پیش و در جریان مسابقات والیبال جام ملتهای آسیا در تهران، پس از اتمام مسابقه تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان، بازیکنان تیم طبق قوانین فدراسیون بین المللی والیبال با داور مسابقه و بازیکنان حریف دست داده و ادای احترام کردند!
تا اینجای قضیه همه چیز کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه اشکالی می نماید، اما داستان از اینجا شروع می شود که تصاویر تلویزیونی دلالت بر " زن " بودن داور اول آن مسابقه دارد!!
خوب؛ به قول معروف " خر بیار و باقلی بار کن! " ما هم که در مملکتمان همه نوع رفاه و آسایش داریم و سرشار از خوشی و رفاه هستیم، فقط این مورد اتفاق افتاد که ما را بسیار آزرده خاطر کرده و خوشی هایمان را " زهرمار " کرد!!
در همین راستا و پس از جار و جنجال روزنامه ها و در راس آن " کیهان " بسیار بسیار عزیز، بشنوید و یا بهتر بگوییم، بخوانید عذرخواهی فدراسیون والیبال از مردم ایران به دلیل " دست دادن " برخی بازیکنان با داور زن...



سرپرست تیم ملی والیبال ایران با عذرخواهی از مردم شریف ایران اسلامی و خانواده معظم شهدا از مردم خواست تا ضمن چشم پوشی از اشتباه فرزندان نادم خود در تیم ملی والیبال، ملی پوشان را در این شرایط حساس تنها نگذاشته و با حمایت های بی دریغ خود راه را برای قهرمانی تیم ملی در آسیا هموار کنند!
در همین حال، علیرضا نادی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران هم گفت:
والیبالیست ها از اقدام خود نادم و پشیمان هستند. فرزندان ایران اسلامی برای جبران خطای خود تمام تلاششان را برای قهرمانی به کار خواهند گرفت!
در بیانیه این فدراسیون با تاکید بر ضرورت حفظ و رعایت " موازین دینی " آمده است:
بدیهی است فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با افرادی که با سهل انگاری خویش موجبات نگرانی را فراهم نموده اند، برخورد خواهد کرد!


نگارنده با بررسی تمام جوانب و تحقیقات شبانه روزی (البته غیر از وقت نماز) به این نتیجه رسیدم که اصلا نمی توانم این کار قبیح و زشت را ببخشم و از آن بگذرم! چرا که روحم به شدت آزرده خاطر شده و بخاطر این حرکت نکوهیده، از فرط ناراحتی شبها با جوراب می خوابم!!
آخر شما بگویید! اگر اختلاس کرده بودند می شد یک کاری کرد و با " ماست " آن را " مالی " کرد، اما در این مورد اصلا و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست!!

راستی! 3000 میلیارد تومان چی شد؟!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام