۱۳۹۰ آذر ۲۷, یکشنبه

سلحشور از بازیگران زن سالم سینما نام می برد!!

در خبرها داشتیم که جناب استاد فرج الله سلحشور تعدادی از بازیگران سالم زن سینمای ایران را نام برد!! ایشان در نطقی تاریخی فرمودند:
قریب به اتفاق بازیگران زن ما در سریال " حضرت یوسف " مثل خانم معصومی، خانم ریاحی، خانم حمیدی، خانم بلوکات، خانم سرمدی، خانم مرتضوی، خانم ثمری و همه شان انصافا بازیگرانی بودند که از آنان راضی بودیم و خطایی یا بگو بخند با آقایان یا بگو بخند با خودشان (!) جلوی آقایان از آنها ندیدیم!!
او در مورد دیگر بازیگران زن سالم (!) سینما گفت:
خانم تیموریان، خانم گلاب آدینه و خیلی خانمهای دیگر زیادند! من آنها را خانمهای خوب و محترمه و با ارزشی برای سینما می دانم!!
در پاسخ به این برادر ناآدم و بی تربیت ارزشی باید گفت:
آخر مردک بی ارزش ریشو! تو که باشی که بازیگر سالم و ناسالم را از هم تشخیص بدهی و خط قرمز برایشان تعیین کنی؟! اصلا تو کجای هنر و بطور خاص سینما هستی که بخواهی اظهار نظری در مورد هنرمندان دیار پارس کنی؟! شنیده بودیم میمون هر چه زشت تر باشد ادا و اطوارش بیشتر است، اما به چشم ندیده بودیم!!
از همه اینها گذشته، مگر " بگو بخند " برای زنان حرام است مردک بدچشم سست عنصر؟! مگر زنان، انسان نیستند که بخندند مردک کم ارزش الدنگ؟! تو مواظب خودت و شهواتت باش که لبخند یک زن تحریکت می کند، احتیاجی نیست دیگران را به پاکدامنی متهم کنی جناب فرج مریض!!
البته تو حق داری برادر فرج! چرا که پلک چشمان مردان پارسی، حجابشان است! حجب و حیاشان است! و تو مردک تازی شپشو چیزی از پاکی مرد پارسی نفهمیدی، نمی فهمی و تا ابد نخواهی فهمید!!
راستی آق فرج خان! چند تا سوال؟!
چرا خانم معصومی بازیگر خوبی است؟! چون قبل از انقلاب نان را به نرخ روز می خورد و " مینی ژوپ " می پوشید و بعد از انقلاب چادری شد و مجیزگوی " سروران شما " شد؟!!
خانم حمیدی چه؟! او هم که در خلوت چه ها که نمی کند و البته در ظاهر مرید و سرسپرده " از ما بهتران " می باشد؟!
راستی خانم " افسانه بایگان " را از قلم انداختی برادر ارزشی!! همان بانوی محجبه و مومنه ای که در دیدار با مقام معظم رهبری، نماد یک زن مسلمان کامل، محجبه، معتقد و متدین بود!! همان دختر شایسته سال 1355 که بسیار هم دوست داشت سکسی جلوه کند!! همان بانوی باکمالاتی که سر ضبط فیلم " دو فیلم با یک بلیت " به همراه داریوش فرهنگ در هتل بزرگ کادوسان بندرانزلی خاطرات بسیار رمانتیک و عشقولانه (!) دارند!!
و سوال آخر اینکه به نظر آق فرج سلحشور ارزشی، خانم حمیده خیرآبادی (نادره) خانم محترم و خوبی هستند یا نه؟!
خانم مهین شهابی چطور؟!
خانم نیکو خردمند؟!
پوپک گلدره؟!
کسی از آن دنیا برای شما خبری از ایشان نیاورده است؟! یه وقت نکند ایشان در دیار باقی، با رضا کرم رضایی، هادی اسلامی، منوچهر حامدی، کیومرث ملک مطیعی، رضا خندان، جواد خدادادی، رضا بیک ایمانوردی، محمود بهرامی و... " بگو بخندی " کند و باعث تکدر خاطر شما شود استاد؟! اس ام اس ی، نامه ای، فکسی، ایمیلی... چیزی از آن دنیا برای شما نیامده است؟! ایشان مورد تائید حضرت آق فرج هستند یا خیر؟!
و در انتها می خواستم از حضور مبارک بپرسم که به نظر شما اصلا من، یعنی آقا شروین خودمون، پسر خوبی هستم یا نه جناب نکیر و منکر؟! اگر نیستم برم خودم رو اصلاح کنم...

" البته با ژیلت MACH3 "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام