۱۳۹۰ دی ۸, پنجشنبه

ارتباط غیرمتعارف خانمها با آقایان متاهل و صدمات ناشی از آن!!

برخی از خانمها تمایل دارند که با مردهای متاهل ارتباط برقرار کنند و این کار را تنها به خاطر ریسک و هیجانی که در بر دارد انجام می دهند!
واقعا تاسف آور است... گاهی اوقات این افراد اصلا متوجه نیستند که تا چه اندازه ضرر و زیان به بار می آورند! بعضی وقتها یک چنین خانمهایی تنها به برقراری رابطه ی جنسی و پول فکر می کنند! در برخی موارد دیگر هم کار به جایی می رسد که یکی از طرفین نسبت به دیگری احساس پیدا کرده و به او علاقمند می شود...! این برای همسر اول انصاف نیست که یک نفر دیگر از راه برسد و شوهر او را با خود ببرد! همسر اول در کل این ارتباط بی گناه است...
این حق آن خانم نیست که آسیبهای عاطفی شدیدی را تحمل کند و شاهد آن باشد که همسرش با زن دیگری ارتباط برقرار کرده است!
زمانی که یک زن با احتساب به این امر که طرف مقابل دارای زن و زندگی می باشد، باز هم با او ارتباط برقرار می کند، فقط در پی رسیدن به نیات پلید و شیطانی خودش است! چرا که اصلا برایش اهمیتی ندارد که ممکن است همسر اول این آقا چه آسیب هایی را متحمل شود؛ این زن فقط نیتش این است که زندگی او را از هم بپاشاند! یک چنین زنهایی معمولا سعی می کنند رفتارهای خودشان را به طرق مختلف توجیه کنند و خیانت موجود را پیش برده و زندگی زن و شوهر را از هم بپاشند!
اکثر خانمهایی که خیانت پیشه می کنند و با مردهایی که دارای همسر هستند ارتباط برقرار می کنند این کار را تنها به دلیل احساس قدرت انجام می دهند، چرا که با این کار احساس می کنند که قدرت آن را دارند تا مرد را از همسرش جدا سازند! البته گاهی اوقات این کار جواب نمی دهد و در اکثر موارد مرد از همسر اولش جدا نمی شود؛ در چنین حالتی معمولا مرد دوباره با احساس شرمندگی به سوی همسر اولش باز می گردد و سعی می کند که رابطه ای را که خراب نموده است را مجددا بازسازی کرده و روابط خود را با همسرش بهبود بخشد!
البته در برخی موارد هم دیده شده است که وقتی خانمی با مردی متاهل ارتباط برقرار کرده، خودش هم نمی دانسته که این مرد متاهل است! در واقع برخی از مردهای متاهل در مورد وضعیت تاهل خود به خانمهای دیگر دروغ می گویند!
به هر حال این امکان وجود دارد که چه مرد و چه زن هر کدام به نقطه ای برسند که احساس گناه به آنها دست بدهد و از خیانت کردن خود پشیمان بشوند؛ اگر این احساس گناه شدت پیدا کند، یکی از طرفین به این ارتباط پایان می دهد.
برخی از آقایان تنها به این دلیل که قادر به تحمل تعارض و دوگانگی در زندگی خود نیستند به یک چنین ارتباطی پایان می دهند! احساس گناه مانند " کنه " به جانشان می افتد و آنها را رها نمی کند...!
البته در این میان مردهایی هم وجود دارند که به هیچ وجه احساس گناه نمی کنند و هیچ تمایلی هم به بهبود رابطه، از خود نشان نمی دهند! این قبیل افراد معمولا از همسر اول خود جدا می شوند و سپس با معشوقه ی خود ازدواج می کنند! البته زمانی که هیچ امیدی برای بهبودی رابطه به چشم نمی خورد، شاید طلاق بهترین گزینه ی انتخابی باشد...
همسر اول معمولا در یک چنین شرایطی احساس خشم و عصبانیت می کند و اغلب این حس را پیدا می کند که شاید تقصیر او بوده که همسرش به او خیانت کرده است؛ و به این امر فکر می کند که چه خطایی از او سر زده است! اما حقیقت اینجاست که همسر این آقا هیچ کار اشتباهی انجام نداده است؛ خیانت به این دلیل اتفاق افتاده است که آقا تصمیم گرفته به همسر خود خیانت کند!! مردی که خیانت می کند این کار را علیرغم میل باطنی همسر خود انجام می دهد...!
اگر یک مردی از زندگی خود احساس رضایت نمی کند باید درخواست طلاق بدهد، نه اینکه به همسر خود خیانت کند! واقعا جای تاسف است که چرا برخی از آقایان، زندگی مشترک خود را آنقدرها که باید و شاید جدی نمی گیرند!
حال تمامی شرایط بالا را در نظر بگیرید و این را به آن اضافه کنید که خانم مورد بحث ما، خودش معشوقه ای هم داشته باشد و در کنار آن، زمانی را هم برای دوستی با مرد دیگری در نظر بگیرد!!
و نکته جالب تر اینکه اگر به این خانم محترم خرده گرفته شود و مورد سرزنش قرار گیرد، توجیهات مضحکی همچون جملات ذیل را خواهد گفت...
" او فقط یک دوست خوب است و همین!! "
" او فرد باشخصیتی است و این وصله ها به او نمی چسبد!! "
" من از او فقط مشاوره درسی و کاری می گیرم و چیز دیگری بین ما نیست!! "
" ارتباط ما فقط در حد همکلاسی می باشد!! "
" شما نمی دانید ارتباط ما چگونه است و قطعا اگر می دانستید بر من خرده نمی گرفتید!! "
" شما ایشان را نمی شناسید وگرنه متوجه می شدید ما فقط یک دوست اجتماعی هستیم، نه چیز دیگر!! "
" او یک دوست خانوادگی است و بس!! "
" شما چقدر بی کلاس هستید! این در قرن 21 کاملا حل شده است!! "
" من آدم روشنفکر و فرنگ دیده ای هستم و این فکر توست که مسموم است!! "
و ده ها جمله و دلیل دیگر که فقط توجیه است و بس! و چیزی که پر واضح است این که آن خانم، ارتباطی (!) با آن آقا دارد!! ارتباطی که نه همسر قانونی آقای محترم مورد نظر می پذیرد و نه معشوقه احتمالی سرکار خانم محترم قصه ما...! پس این ارتباط چیزی جز " خیانت " نام نمی گیرد!
خیانت را نیز تنها زمانی می توان بخشید که هر دو نفر تصمیم بگیرند که واقعا به صورت صمیمانه بر روی از بین بردن آن کار کنند. برای اینکه فرد بتواند طرف مقابل را ببخشد، زمان لازم دارد؛ بازسازی اعتماد و اطمینان مستلزم گذر زمان است...
در انتها ذکر این نکته ضروری است که اگر کسی یک بار خیانت کرده بود، مجددا این کار را انجام دهد واقعا جای تامل وجود دارد! چرا که یک مرتبه از خطای او چشم پوشی شده و این بار دومی است که مجددا یک چنین خطای نابخشودنی را تکرار می کند...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام