۱۳۹۰ آبان ۵, پنجشنبه

اعلامیه " سروش ربیعی " یکی از کشته شدگان در بیمارستان نفت تهران توسط داروی بیهوشی تقلبی چینی...!!!


حدود یک ماه پیش سروش ربیعی برای عمل زیبایی بینی در بیمارستان نفت تهران تحت عمل جراحی قرار می گیرد که به همراه چند نفر دیگر به خاطر استفاده از داروی بیهوشی تقلبی چینی برای عمل جراحی فوق، عملا کشته می شوند!!
حال چه کسی در این بین پاسخگو خواهد بود؟!
اصلا از چه کسی باید شکایت کرد؟!
اصلا آب از آب تکان خورده است؟!
دیدگاه کوجه لوتکا بر این است که مقصر اصلی خود ایشان بوده اند!! چرا که اصلا چه معنی می دهد آدم بخواهد دماغی که خداوند آفریده است را دستکاری کند و خوشگلش کند؟! اصلا اگر ایشان در بیمارستان فوت نمی کردند بطور قطع به یقین به دلیل دستکاری در ساخته های طبیعت، مرتد قلمداد شده و حکمشان اعدام می بوده است!! حال خداوند از آستین سربازان گمنام واردکننده محصولات بنجل چینی وارد شده، به او لطف کرد و در بیهوشی جان او را گرفت!!
پس در اینصورت خانواده ایشان باید هزینه داروی استفاده شده چینی را به همراه یک جعبه شیرینی و شکلات به سازمان واردکننده بپردازند!!
از طرف دیگر مگر نه اینکه سالهاست در مملکت ما زشتی، مد است و اگر زیبا باشید سربازان گمنام، حکم خداوند را در کره زمین و حومه اجرا نموده و شما را ارشاد می کنند؟! و حتی اگر زیادی خوشگل باشید و خوش تیپ، شما را تعزیر هم می کنند؟!
مگر نه اینکه برای استخدام شدن در مراکز دولتی می بایست زشت، کثیف، پر مو، ژولیده، همراه با لباس چرک و کثیف و البته با بوی تند عرق (به خصوص در ناحیه زیربغل) باشید؟!! اگر می گویید نه، یک نگاه به قیاقه های آنهایی که به بالا بالاها رسیده اند، بیاندازید...!
پس از لحاظ قانونی نیز می توان نتیجه گرفت ایشان مقصر قلمداد می شوند!! چرا که همانطور در ابتدا آورده شد ایشان به قصد جراحی " زیبایی " بینی راهی بیمارستان شدند، پس بطور صد در صد مقصر و البته بهتر بگوییم " مجرم " هستند!!
پس اگر هم فوت نمی کردند می بایست به جرم زیباسازی قیافه راهی مراکز ارشادی سربازان گمنام می شدند که با یک حساب سرانگشتی، حکمشان با یک درجه تخفیف حبس ابد به همراه استعمال روزانه یک جعبه شیشه نوشابه می بوده است!!
پس در مجموع ایشان بنا بر احکام بالا، به اعدام در ملا عام، حبس ابد و استعمال روزانه یک جعبه شیشه نوشابه محکوم می شدند که با یک مرگ ساده بیهوشی کلی به نفعشان شد!! یعنی در واقع ایشان حبس ابد و استعمال روزانه یک جعبه شیشه نوشابه را به درگاه الهی بدهکار شدند که یقینا در عالم برزخ و حین عبور از پل صراط می بایست تسویه کرده و تعزیر شوند...!
در هر صورت در این مملکت گل و بلبل، خدا آخر و عاقبت ما را به خیر کند...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام