۱۳۹۰ مهر ۳۰, شنبه

دزدی که کارگردان شد...!!!

خبر کوتاه ولی‌ بسیار توهین آمیز بود! فرج الله سلحشور، همان سارق معروف فیلمنامه یوسف پیامبر، همان بسیجی مخلص گمنام، همان کارگردان مورد علاقه اون بالا بالاها (!)، با اشاره به برخی صحبتها درباره حضور آنجلینا جولی در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفت:
هنرپیشه های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین المللی بیاورد!!
این برادر ارزشی که واقعا حیفم می آید به اون بگویم کارگردان، در ادامه گفته:
برای سینمایی كه فاحشه خانه است باید برای ادامه فعالیت خود نیز فاحشه بین المللی بیاورد!! سینمای ایران فاحشه خانه است! مگر صبح تا شب عكسهای هنرمندان چاپ نمی شود... وقتی زنهای ما افتخارشان این است كه عكسهای خود را به صورت نیمه عریان در اینترنت بگذارند، یعنی خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند!!
این برادر بی مایه و ارزش، اراجیف های دیگری را نیز در مورد زنان ایرانی و سینمای ایران بلغور کرده است که نگارنده شرمسار از بیان آنها می باشد!!
لذا تنها سعی بر این خواهد بود تا با نقدی گذرا بر سخنان این بی خرد، دیدگاههای مسموم و مریض این قشر را به سخره گذاشته و با نقد آن، به عقل سخیفشان بخندبم...!


برادر سلحشور!
طبق فرمایش حضرتعالی، اگر همه در سینما از یک قماش هستند و باید از آنجلینا جولی نیز دعوت كنند، پس شما کجای این قماش هستید برادر ارزشی؟! مگر شما کارگردان همین سینما نیستید استاد؟!
اگر می فرمائید خانواده سینما صهیونیستی و هالیوودی است و باید اذعان كرد كه سینمای ایران برای ایران نیست، در اینصورت شما که کارگردان همین سینما هستی، صهیونیستی نیستی حاجی جان؟!
اگر نظر سرکار بر این است که هدایت سینمای ایران را بنگاه های صهیونیسیت در اختیار دارد و خط و ربط آن توسط آنها داده می شود، شما که در همین سینما پولی به هم زده اید، از کدام بنگاهش خط می گیرید جناب سلحشور؟! " بنگاه موشه فیلم؟! " یا " بنگاه آریل فیلم؟! " و یا شاید هم " بنگاه ایهود فیلم؟! "
اگر معتقدید در حال حاضر سینمای هالیوود برای شما تصمیم گیری می كند و ما بازیگران آن هستیم كه در زمین صهیونیستی بازی می كنیم، پس خط رهبری چه می شود استاد؟! مگر شما در همین فضا کار نمی کنید هنرمند عزیز؟!
اگر باور شما بر این است که جمهوری اسلامی و مسوولان آن، این سینمای مبتذل را پذیرفته اند؛ علما نیز این سینما را پذیرفته اند و حرفی و اعتراضی ندارند و این امر نشان دهنده آن است كه به این ابتذال رأی داده اند؛ و در ادامه اینکه یعنی این فیلمها مورد قبول مسوولان است، در اینصورت نگارنده متوجه این قضیه نمی شود که شما چکاره حسن هستید که کاسه داغ تر از آش شده اید حاج آقا خوج؟!
اگر به زعم شما، آدمی كه دین و خدا و پیغمبر را قبول ندارد، اگر ریش حزب اللهی برای او بگذاریم و جای مهر را بر پیشانی او قرار دهیم، آیا او مسلمان می شود؟! در اینصورت تا به حال نگاهی در آینه انداخته اید برادر؟! سیمای خود را مشابه این سخن خود نیافته اید؟! آیا این نشانه هایی که فرمودید به خودتان نمی خورد؟!
اگر می گویید که سینمای ما ماهیتی غربی، صهیونیستی و اومانیستی دارد؛ شما که کارگردان کم کاری هم در همین سینما نیستید، غربی تلقی می شوید؟! صهیونیستی؟! و یا اومانیست؟!
اما خداوکیلی با این گفته ات موافقم برادر سلحشور، که اگر در این سینما آثار مستهجن ساخته شود جای تعجب ندارد!! چرا که وقتی براحتی می توان فیلمنامه دیگران را دزدید و از روی آن فیلم ساخت و هیچ کس هم نتواند بهتان بگوید " بالای چشمت ابروست! " ، آثار مستهجن ساختن که مانند خوردن یک لیوان آب خنک است برادر حاجی!! راستی، از نتیجه دادگاه دزدی فیلمنامه سریال یوسف پیامبر چه خبر برادر متدین متعهد؟!
و اما جالبترین بخش سخنان این دانشمند هنر هفتم این است که اذعان می دارد باید علما و دانشمندان اسلامی به مقوله سینما ورود پیدا كنند و تاکید دارد که باید علما و بزرگان دین و اسلام شناسان بنشینند و اوضاع سینمای ایران را ببینند و تعریفی از سینمای درست اسلامی بدهند!!
نگارنده با دهان باز مانده است که مگر حضرتعالی در همین چند خط بالا نگفتی که " جمهوری اسلامی و مسوولان آن، این سینمای مبتذل را پذیرفته اند؛ علما نیز این سینما را پذیرفته اند و حرفی و اعتراضی ندارند!! "
بالاخره تکلیفت را با خودت روشن کن برادر حاجی!! علما و دانشمندان اسلامی را برای ورود به مقوله سینما صدا بزنیم یا نه؟!
حال بگذار بنده چند خط بگویم...
جناب برادر متعهد و ارزشی سینمای ایران! به نظر شما دزدیدن یک اتومبیل از کنار خیابان، با دزدیدن یک فیلمنامه، تفاوتی با هم دارد یا هر دو اسمش دزدی است؟!
برادر حاجی سلحشور! آیا می دانی همین آنجلینا جولی که به قول حضرتعالی یک فاحشه بین المللی است، چند فرزند خوانده از اقصی نقاط دنیا دارد و سرپرستی آنها را پذیرفته است؟! آیا تو و امثال دهن گشادی مثل تو، در طول ماه یک دوزاری کف دست یک مستحق می گذارید؟!
استاد بلامنازع هنر هفتم! آیا خبر کمکهای خیرخواهانه متداوم و پیوسته همان هنرپیشه هالیوودی که به زعم حضرتعالی، فاحشه بین المللی است، تاکنون به گوش مبارک نخورده است؟!
جناب دزد فیلمنامه! آیا صدها تصاویری که از همان هنرپیشه هالیوودی یا همان فاحشه بین المللی (به زعم سرکار!) در زمان حضور بین آوارگان عراقی، جنگ زدگان افغان، سیل زدگان مکزیک، سونامی زدگان ژاپن، قحطی زدگان سومالی، زلزله زدگان ترکیه، گرسنگان غنا، آوارگان ویتنام و ... دیده ای برادر مسلمان؟! البته یقینا حضرتعالی هم از اینگونه کمکهای خیرخواهانه انجام می دهید، اما چون نمی خواهید ریا شود، در کهریزک... ببخشید، در خفا انجام می دهید!! البته با شیشه نوشابه اضافی!! آخر ما تصویر شما را فقط در کنار اون " بالابالاها " دیده ایم برادر!! اجرکم عندلله اخوی...!
البته شاید آنجلینا جولی هم به دلیل نزدیک بودن انتخابات مجلس، به چنین کارهایی روی آورده است!! شاید هم می خواهد رئیس جمهور گینه بیسائو شود!! و شاید هم نماینده شوراهای اسلامی شهر نیویورک و حومه!! و یا لابد چون کسی او را نمی شناسد می خواهد بدین وسیله خودنمایی کرده و مشهور شود تا کارگردان بسیار بزرگی چون شما به او پیشنهاد کار در فیلم " پرواز در شب " را دهد!!
سخن زیاد است برادر ارزشی! چرا که برای بستن دهان گشادی چون دهان تو، شش دستگاه بنز خاور 808 گل رس هم کم است! فقط تصاویر زیر را ببین و بیش از این یاوه مگو...!

۱ نظر:

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام