۱۳۹۰ آبان ۶, جمعه

در فساد الفبای فارسی!!

آ  با کلاه را باید ریشه کن کرد! کلاه، همیشه از مصادیق فرهنگ منحط غربی بوده که بیگانگان به ما تحمیل کرده اند! پیشنهاد من استفاده از " آ " با روسری (در متون مربوط به بانوان) و " آ " با ریش (در متون مربوط به آقایان) است!

ب، پ، ت، ث  باید تغییر شکل پیدا کنند، تا شکلشان آدم را به گناه نیاندازد! در واقع اینها مثل آدم هایی خوابیده هستند که زندگی خود را به بطالت می گذرانند! گویا دراز کشیده اند و دچار پوچی و افسردگی شده اند؛ و یا اعوذ بالله منتظر هستند که خوابشان ببرد و خوابهای شیطانی و بی تربیتی (دکتر بازی و آمپول بازی) ببینند!

ج، چ، ح، خ  متبلور کننده ی برآمدگی شکم و دیگر اندام های برآمده می باشند که بالقوه و بالفعل اسباب گناه و تحریک انسان هستند!

د، ذ، ر، ز، ژ  به دلیل شکل ظاهری شان القا کننده ی گوشه ی کفش های مردانه و فرم آزاد و رهای دامن های زنانه هستند که انسان را در مجموع به یاد اعضای بدن می اندازند که این خود، خالی از اشکال نیست!

س، ش، ص، ض  از بی ناموس ترین و بی حیا ترین حروف الفبای منحط فارسی می باشند که نگارنده از بیان خصوصیاتشان در این مکان عمومی، شرم دارد!

ط، ظ  انسان را به یاد دسته می اندازند که از اسباب اصلی گناه است!

ع، غ  را با برآمدگی های متصل پستان زنان را تداعی می کنند که یکی از نقاط شهوت انگیز بوده و باعث فساد در جامعه می شود!

ف  دقیقا حکم ب، پ، ت، ث، را دارد!

ق  مثل انسان بی کاری است که چمباتمه زده و سر به گریبان فرو برده است! عینکش را هم روی سرش گذاشته که این کار به یاد آورنده ی سینمای جهانخوار هالیوود و به قول برادر جان برکف " استاد سلحشور " هنرپیشگان فاسد آن است که عینک های آفتابی خود را بالای سرشان می گذارند برای تشویش اذهان عمومی ایالتشان، گاهی اوقات!!

ک، گ  بدون توجه به شکل ظاهری شان باید از الفبای فارسی حذف شوند، چون در بسیاری از کلمات بی ناموسی و فحش های رکیک، از آنها استفاده می شود!

ل  قد رعنایی دارد با برآمدگی ای در انتها که این دو خصیصه برای ابطال پاک بودن و عفیف بودن این حرف، هر یک به تنهایی کفایت می کنند!

م  به خودی خود شکل افراد مسن در کهن سالی را دارد که چیز خوبی است، اما اسم این حرف نیز باید تغییر کند؛ چون به یاد آورنده ی بعضی از اعضای بدن بانوان می باشد و با اینکه آنها را " لولو " بردن است اما باز هم اسباب گناه است!

ن  برعکس " م " اسم خوبی دارد و انسان را به یاد برکت خدا می اندازد، اما شکل گرد و برآمده ی آن متبلور کننده ی خود شیطان در رختخواب می باشد!! چیزی بدتر از ردیف س، ش، ص، ض!

و  همان حکم ر، ز، ژ، را دارد!

ه  دو چشم دارد که گاهی اوقات با مژگانی برافراشته و ریمل زده در بعضی دستخط ها دیده می شود که جایز نیست و تحریک کننده است!

ی  فرو رفتگی و برآمدگی دارد و علاوه بر گناهان س، ش، انسان را به یاد افراد مست می اندازد که به دلیل فساد و شراب خوارگی، قادر به کنترل خود نیستند و تلو تلو می خورند!

با این اوصاف و نتیجه گیری از توضیحات بالا، کوجه لوتکا عاجزانه از وزارت ارشاد و پس از آن قوه ی قضاییه خواهشمند است فکری به حال وخیم و منحط و غرب زده ی الفبای فارسی بکنند، که همین الان هم برای جلوی فاجعه را گرفتن دیر است...!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام