۱۳۹۰ شهریور ۲۶, شنبه

افشاگری بی سابقه کوجه لوتکا...!

در پی فرمایشات گهربار رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در مورد اینکه مارکوپولو جاسوس بوده است، ما را بر آن داشت تا با تحقیقات و بررسی های حرفه ای و پیشرفته و نیز اطلاعات واصله، تعداد قابل ملاحظه ای از خلافکاران، بزه کاران، جاسوسان و سوداگران مرگ را شناسایی و به دست قانون بسپاریم!
این افراد جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذیل معرفی می شوند:

1- هاچ زنبور عسل:
نامبرده یکی از زنبورهای بی هنر و بی سواد بوده که فرمول تهیه عسل طبیعی را نیز بلد نبوده است! وی پس از مدتی به دروغ و با استفاده از رسانه های زنجیره ای زرد خبر جعلی گم شدنش را منتشر می کند؛ سپس به بهانه ی واهی پیداکردن مادرش به کندوهای همسایه ها سر زده تا بتواند فضولی کند و راز ساختن عسل را از آنها کش رفته و بدون رعایت حق کپی رایت (!) از این فرمول سوء استفاده کرده و در شهر صنعتی البرز قزوین کارخانه عسل سازی احداث کند!

2- پرین:
وی یک دختر فراری بوده است و بدون آنکه گواهینامه ی الاغ سواری داشته باشد اقدام به سوار شدن بر پشت الاغی به نام « پاریکال » می کرده است!
پرین که به دروغ مدعی شده بود به دنبال پدربزرگش است به شهرهای زیادی سفر کرده و اطلاعاتی را جمع آوری نموده است!
قابل ذکر است که پدربزرگ پرین یکی از کارخانه داران و مفسدان اقتصادی شهرشان محسوب می شود و مادرش عکاس بوده، که دلایل و علل و انگیزه ی گرفتن عکس توسط مادر پرین در دست بررسی است!

3- پدر پسر شجاع:
از ایشان اطلاعات چندانی در دست نیست! وی کلا آدم مشکوکی است؛ نامبرده در هیچ کدام از قسمت های کارتون، نام حقیقی اش را بیان نکرده و همواره این سئوال مهم وجود دارد که نام ایشان قبل از تولد پسرش چه بوده است؟!
در همین رابطه تا به این لحظه شونصد نامه و احضاریه برای ایشان ارسال شده است که متاسفانه ایشان هنوز نام حقیقی شان را بازگو ننموده و افکار عمومی را متنور (!) نکرده اند!

4- میگ میگ:
وی در یک جایی که نمی دانیم کجاست آموزش دو میدانی دیده است تا بتواند در مواقعی که احساس خطر می کند با سرعت زیاد فرار کند!
نامبرده همدستی بنام " گرگ " دارد که به کمک وی دست به اقدامات تروریستی می زنند؛ البته آنها در فیلم هایی که خودشان از این صحنه ها می گیرند این گونه وانمود می کنند که گرگ مزبور قصد گرفتن میگ میگ را دارد که طبق یافته های ما اصلا این گونه نیست و صرفا جهت منحرف کردن مسیر تحقیقات پلیس چنین وانمود می شود!

5 - گوریل انگوری:
همانطور که از ابتدا و از هیکل ناموزون وی مشخص بود، او یکی از اراذل و اوباش بسیار خطرناک نازی آباد و خانی آباد تهران می باشد که همواره مسلح بوده و همیشه دو قبضه تیربار و یوزی به همراه دارد که در صندوق عقب ماشین بیگلی بیگلی جاسازی می کرده است!
وی در جوانی عضو تیم ملی بوکس رژیم اشغالگر قدس بوده و پس از خداحافظی از این رشته به جاسوسی برای موسات و آدمکشی در نازی آباد و خانی آباد تهران مشغول شده است!

6 - نیکو:
وی یک دختر خیابانی بوده که همواره با ظاهری نامناسب و آرایشی غلیظ امنیت اخلاقی جامعه را بر هم می زده و با فریب مردان سست ایمان از آنها اخاذی می کرده است!
او پس از آشنایی با پسری بزه کار بنام " نیک " اقدام به تشکیل باندی مخوف و زیرزمینی دادند و مشترکا اقدام به تاسیس خانه فساد (سهامی خاص) دادند.
او در ادامه با استخدام یک آدمکش حرفه ای بنام " چهاردست " افرادی را که قصد ایجاد مزاحمت داشتند و یا حق الزحمه کارمندان زحمتکش شرکتشان را نمی دادند کشته و جسدشان را به رودخانه می سی سی پی می انداختند!

7 - باربا پاپا:
شخصی مزدور و هزارچهره که با تبحری که در تغییر قیافه داشته دائما تحت چهره های دوست داشتنی و مظلوم نما اقدام به فعالیتهای گسترده تبهکاری می نموده است.
باربا پاپا پس از ازدواج با باربابا ماما به مدت سه سال در یک دکه روزنامه فروشی در ترمینال غرب تهران فعالیتهای جاسوسی می کرده است که با هوشیاری سربازان گمنام کلانتری بغل خونه ما دستگیر شده و روانه زندان گردید.
باربا پاپا در شب دوم بازداشت با تغییر قیافه و در غالب یک کشیش از زندان فرار کزد و با یک دستگاه موتور گازی رکس از طریق مرز خسروی به کشور خارج (!) گریخته و پس از آن دیگر هیچ کس او را ندید!
لازم به ذکر است طبق آخرین اطلاعات واصله هم اینک بعنوان رئیس جمهور ترینیداد و توباگو مشغول استثمار مردم لیبی، مکزیک و استرالیا می باشد!!

8 - گروهبان دودو:
وی پس از پایان تحصیلات سوم راهنمائی با مدرک سیکل از طریق آزمون ورودی وارد نیروی انتظامی فرانسه شد و بلافاصله با درجه گروهبان دومی برای تعلیمات پیشرفته جاسوسی به کشور رژیم اشغالگر قدس اعزام شد!
او پس از 18 سال دوره آموزشی فشرده و طاقت فرسا با درجه گروهبان یکمی به فرانسه بازگشت و با همدستی فردی مجهول الهویه با اسم مستعار " پلنگ صورتی " سعی در گمراه کردن و بر هم زدن تفکرات سرباز گمنام فرانسوی حاج آقا بازرس نمود!
گروهبان دودو تا پایان عمر در همان درجه گروهبان یکمی باقی ماند و هیچگاه به درجه استواری دست پیدا نکرد!
این گروهبان خود فروخته پس از ملحق شدن به گروه شیطان صفت " ریگی " در یک اقدام انتحاری - تروریستی خودش را در بیابان کویر لوت از سقف خونشون به دار آویخت!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام