۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

تست روانشناسی با کله پاچه گوسفند!!

برای خوردن کله پاچه، کدام قسمت آن را به سایر قسمتها ترجیح می دهید؟!
ابتدا از بین موارد زیر، مورد مطلوب را انتخاب کرده، سپس در ادامه تفسیر روانشناختی این تست را ببینید...
  • آب گوشت ساده...
  • آب گوشت با مغز...
  • چشم...
  • مغز... پاچه...
  • زبان...
  • بناگوش...
  • گوشت صورت...
  • سنگک خالی...
  • همه موارد فوق...
  • هیچکدام...
 پاسخ ها:
  • آب گوشت ساده: آدم خسیسی هستی...! خوب یه هزار تومن بیشتر بده با مغزش رو بخور!
  • آب گوشت با مغز: معلومه که آدم با سلیقه ای هستی...! چون منم آب گوشت با مغز رو خیلی دوست دارم!
  • چشم: آدمی هستی منطقی، با دوستان خیلی زیاد...! الکی گفتم بابا... خوب چشم دوست داری؛ اینکه تفسیر نداره!
  • مغز: مغز خالی؟! بابا بی خیال...! مطمئنی؟! خیلی چربه ها...! واسه سلامتی خودت میگم! چی؟! به من ربطی نداره؟ اصلا حالا که اینجوریه تفسیر نمی کنم!!
  • پاچه: اینکه دیگه نیازی به گفتن من نداره...! آدم پاچه خواری هستی!
  • زبان: آدم سحرخیزی هستی...! چون زبان همیشه زود تموم میشه!
  • بناگوش: خوب بناگوش رو همه دوست دارند...! انتظار تفسیر هم داری؟!
  • گوشت صورت: آدم بلانسبت خنگی هستی...! آخه عزیز من؛ گوشت صورت همون بناگوشه!
  • سنگک خالی: یا دانشجوی خوابگاهی هستی، یا سرباز...! چون انگار غذای درست و حسابی گیرت نمیاد!!
  • همه موارد فوق: آدم خیلی پولداری هستی...! کوفتت بشه!
  • هیچکدام: آدم خیلی علاف و بیکاری هستی که میری طباخی فقط در و دیوار رو نگاه می کنی...!!!

۲ نظر:

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام