۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

درجه اعتبار...!

روزی چهار مرد و یک زن کاتولیک در باری، مشغول نوشیدن قهوه بودند!
یکی از مردها گفت:
من پسری دارم که کشیش است؛ هرجا که می رود مردم او را “ پدر ” خطاب می کنند!
مرد دوم گفت:
من هم پسری دارم که اسقف است و وقتی جایی می رود مردم به او می گویند ” سرورم ” !
مرد سوم گفت:
پسر من کاردینال است و وقتی وارد جایی می شود مردم او را “ عالیجناب ” صدا می کنند!
مرد چهارم گفت:
پسر من پاپ است و وقتی جایی می رود او را “ قدیس بزرگ ” خطاب می کنند!
زن حاضر در جمع نگاهی به مردان کرد و گفت:
من یک دختر دارم؛ ۱۷۸ سانتیمتر قدش است؛ بسیار خوش هیکل؛ سایز سینه هایش ۸۵ است؛ دور کمرش ۶۱ سانتیمتر؛ دور باسنش ۹۲ سانتیمتر؛ با موهای بلوند و چشمهای روشن... وقتی وارد جایی می شود همه می گویند:
" وای! خدای من...!!! "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جاوا اسكریپت

كد موزیك بی کلام

كد موزیك بی کلام